Consultații și tratamente

Întrucât mijloacele de comunicare ale animalelor sunt limitate, investigarea minuțioasă a pacienților și discuția cu proprietarii sunt necesare pentru monitorizarea stării de sănătate și pentru emiterea unui diagnostic. Este recomandat să aduceți pacientul în fața veterinarului și să nu vă bazați numai pe ceea ce observați pentru a relata simptomele pentru că s-ar putea să omiteți simptome esențiale, iar câinele sau pisica dumneavoastră ar putea să piardă mai mult decât prețul unei consultații. Încercați să aduceți animalul la primele semne de boală. Faceți tot posibilul ca cel puțin o dată pe an să îl aduceți pentru un control amănunțit al stării de sănătate și ideal, la fiecare deparazitare.

Cabinetul veterinar Szatmari Vet are dotările necesare pentru realizare de consultații și tratamente pentru afecțiuni ale aparatului digestiv, genito-urinar, ale pielii, mucoaselor și ochilor, cavității orale, boli parazitare, boli ale sângelui.

Programarea este deosebit de importantă, în special dacă nu doriți să vă întâlniți în sala de așteptare cu animale retive, sau chiar potențial contagioase.

Pentru înregistrare în lista de pacienți a cabinetului vi se va întocmi o fișă de consultație, iar consultația durează între 15 și 30 minute, în funcție de complexitatea cazului. Prețul unei consultații generale este 30 lei la care se pot adăuga costurile unor investigații suplimentare.

Consultatie veterinara Brasov

Consultații în regim de urgență

Situațiile neprevăzute vă pot aduce în situația de a avea nevoie de veterinar în afara orelor de program. Momentan nu putem oferi un serviciu de permanență în cadrul cabinetului, dar vă rugăm să ne apelați la numărul 0743330533 dacă întâmpinați o problemă de sănătate și în funcție de afecțiunea animalului dumneavoastră de companie, un medic veterinar se va deplasa la cabinet pentru a vă prelua cazul. Costul unei consultații în regim de urgență este de 100 lei, la care se pot adăuga alte investigații și tratamente.

consultatie veterinara